הקלטת שיר לבר מצווה

הקלטת שיר לבר מצווה באולפן

ביצוע הקלטת שיר לבר מצווה

הקלטת שיר לבר מצווה או ביצוע שיר ללא פלייבק, מאז ומתמיד נתן תחושת מיוחדות באירוע הבר מצווה. גם אם ילד הבר מצווה יודע לשיר או לא, זה מרגש מאוד ובאולפן מקצועי ניתן לעשות נפלאות לכלל סוגי הקולות.

גם לחוגג הבר מצווה, הקלטת שיר הינו רגע משמעותי אשר מעצים את הילד שהופך לנער ומראה לאורחים, משפחה וחברים שעומד לפניהם ילד שעומד על שלו, ללא בושה כדי להראות מה הוא יודע הכי טוב - לשמח ולרגש את כולם באופן עצמאי ביותר.

הקלטת שיר לבר מצווה עם Provent

חברת פרובנט הפקות אירועים תעניק לזמר הקטן - אולפן הקלטות עבור הקלטת שיר לבר מצווה בצורה מקצועית ביותר, המתאים את קול הילד אל שיר בחירתנו בצורה מופלאה. ממש כאילו הוא הזמר עצמו.
בנוסף, ניתן אפשרות לשיר באירוע באמצעות מדונה או באמצעות מיקרופון מקצועי.

ישנם אופציות נוספות עבור כניסה מיוחדת לבר מצווה דרך פרובנט עם עיצוב בר מצווה, אטרקציות ועוד. תשאלו את הנציגה לגבי מסלולי אטרקציות נוספים.
להזמנות - מלאו פרטיכם בטופס האתר ואנו נשמח לחזור אליכם לפרטים נוספים בנושא.

אצלנו בפרובנט הפקות אירועים, נתקלנו בילדים בעלי קול חלש מאוד או צרוד מאוד (וזה בסדר גמור, בכל זאת זה הגיל בו משתנה הקול לקול בגרות), בילדים חסרי ביטחון בעלי חוסר שליטה ביכולות המוזיקליות.
אנו נותנים מקום לכל אחד להגיע ולהקליט בלי להתבייש, הרי בשביל זה אנחנו פה בכדי להדריך לעזור ולהסביר.

כיצד עובד תהליך הקלטת שיר לבר מצווה ?

באירוע מרגש כמו בר מצווה יש צורך בהופעה מיוחדת של חתן הבר מצווה. יש אפשרות לעשות לכוכב הבר מצווה כניסה מרגשת עם שיר שהוקלט מראש באולפן הקלטות מטעמנו.
אנו מלווים את נער הבר מצווה בכל פרויקט מכיוון שזה לא כל כך פשוט לתת לילד בן 13 לשיר באולפן הקלטות ושזה יצא הכי מושלם, צריך לחשוב על שיר מרגש על שיר שלא יהיה לילד קשה לשיר אותו, צריך לגרום לילד שיהיה מלא ביטחון ולא יהיה מובך ובשביל זה אנחנו פה!

באולפן הקלטות המקצועי שלנו יש טכנאי הקלטות סבלני אדיב ובעל תקשורת מעולה, בכדי להבין ולתת לילדכם הכוונה, כלים וניסיון להפיק את המיטב עבור הקלטת שיר לבר מצווה של החתן עצמו.
טכנאי ההקלטות שלנו יכול להביא את הילד לגבהים מעולים באופן השירה ולמנף את יכולותיו הווקליות. בנוסף באולפן ההקלטות, אנו מצליחים להתאים את הקול של הילד בדיוק כמו לזמר ששר את השיר הוא עצמו.

עוד בנוסף, ניתן לכתוב ולהלחין שיר בו אתם משנים את המילים של השיר לפי רצונכם וכותבים בדיוק את ההרגשות שלכם, ואת התודות שלכם כלפי ההורים המדהימים והמשפחה המופלאה.
ישנם הרבה הורים שפונים לדרשה הרגילה והמוכרת שבה חתן הבר מצווה מקריא טקסט אל מול הקהל.

יש אפשרות גם לכתוב דרשה בסגנון שיר ולהכניס את הילד עם דרשה שכתבתם במיוחד עבורו, זו אופציה טובה ויעילות ויש גם אפשרות להקליט את הדרשה בכדי למנוע לחץ בלבול והתרגשות מהמעמד שיכולים להרוס את הרגע המיוחד.

יעניין אתכם גם - עיצוב בר מצווה עם פרובנט

- התוכן מעודכן לשנת 2019

יצירת קשר

*סמנו את החבילות אותן תרצו לבר המצווה של ילדכם. (מעל 4 סימונים, תקבלו הנחה של 10% על כל הפריטים)

שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.
חובה למלא שדה זה
חובה למלא שדה זה
חובה למלא שדה זה
חובה למלא שדה זה
חובה למלא שדה זה
חובה למלא שדה זה
חובה למלא שדה זה
חובה למלא שדה זה

| 2022 © כל הזכויות שמורות לחברת - "Provent הפקות אירועים מפת אתר" |

האתר נבנה על ידי

תפריט נגישות